نوشته شده توسط : علیرضا نیاکی

یک سئو کار برای اینکه بتواند در کارش موفق باشد به مهارت های متفاوتی نیاز دارد. داشتن تبهر فقط در یک زمینه خاص نمی تواند برای او و کاری که انجام می دهد اثربخش باشد. در نتیجه رعایت کردن تمام قوانین و استراتژی های سئو در کنار یکدیگر یک بازخورد عالی از تلاش او را نمایان خواهد ساخت.

محتوای قوی و صعود سایت

سئو کار با توجه به تحقیق و تفحص گسترده ای که در زمینه های مختلف انجام می دهد، دارای دانشی بالا خواهد بود.

این علم به او کمک می کند که بتواند با یک ذهن باز مطالبی جالب و جدید برای سایت تولید کند. محتوا هایی که بهترین و به روز ترین مطالب را در اختیار کاربران قرار می دهند، میزان بازدید سایت را به شدت افزایش خواهند داد. مخاطبان نیز در تلاش هستند تا سرچ هایی که انجام می دهند به صفحاتی راه پیدا کنند که تازه ترین و ارزنده ترین اطلاعات در اختیارشان قرار گیرد.

با ایجاد یک محتوای عالی به راحتی می توان روندی صعودی در افزایش رتبه سایت را برای آن پیش بینی کرد. لذا در کنار تمام تکنیک های سئو این مورد اصلی نقش را بازی می کند. هر چه میزان بینش و دیدگاه یک نویسنده وسیع تر باشد، اثرات مثبت محتوای تولید شده با وضوح بیشتری به چشم می آید.

محتوای ضعیف و سقوط سایت

عدم وجود یک محتوای کامل و قوی در سایت جزو مهم ترین مشکلاتی می باشد که در یک سایت رخ خواهد داد. محتوایی که دارای بار علمی یا معنایی جذابی نباشد و تکراری محسوب شود هیچگاه توسط یک خواننده بازدید متناسبی را بدست نخواهد آورد.

معمولا مدت زمانی که مخاطبان در سایت برای کسب اطلاعات لازم سپری می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. این اتفاق تنها زمانی به وقوع می پیوندد که محتوا ضعیف نباشد. یک مطلب بی جان که در تمامی سایت ها بتوان به آن دست یافت به سرعت سبب سقوط سایت خواهد شد.

متاسفانه به راحتی می توان مشاهده نمود که محتوا های تکراری شامل تعداد زیادی کلید واژه هستند که با بی دقتی در آن گنجانده شده اند.

در واقع باید به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر نوع متنی که در اختیار کاربر قرار می گیرد، چینش مناسب و به اندازه کلمات کلیدی نیز نقش قابل توجهی در جلب مخاطب خواهد داشت. ایجاد محتوای مفید جزو تکنیک های سئو می باشد که در ردیف تخصص های اصلی و اولیه یک سئو کار قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو و بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا نیاکی

اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار کسانی هستند که در یک حوزه یا صنعت خاص برای خود اعتباری را کسب کرده اند. آنها به عنوان کارشناسان موضوعی شناخته شده، و به عنوان منابع معتبر اطلاعاتی در نظر گرفته می شوند. مردم به آنچه آنها می گویند گوش فرا داده و اغلب می توانند بر روی تصمیمات مردم تأثیر بگذارند.

شما به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا خود باید حداکثر استفاده را از این تأثیرگذاری آنها برده و آنها را در تولید محتوای خود دخیل کنید. برای انجام این کار چندین انتخاب وجود دارد 

نام این افراد را در محتوای خود ذکر کنید

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه افراد تأثیرگذار به شما و محتوای شما نام بردن از آنها در متن تولید محتوایی است که انجام می دهید. برای مثال، شما مطلب یکی از کارشناسان حوزه کاری خود را پیدا می کنید. این مطلب الهام بخش شما برای نوشتن چیزی مرتبط با آن می شود. می توانید در نوشته خود به آن مطلب لینک دهید و عنوان کنید که چگونه از این مقاله الهام گرفته اید. یا می توانید مطالعه آن مطلب را به مخاطبین خود توصیه کنید.

پس از آن، مطلب خود را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و آن فرد سرشناس را تگ کنید. همچنین می توانید یک ایمیل به آن فرد ارسال نموده، و با دادن لینک، از اینکه باعث الهام بخشی به شما شده از او تشکر کنید.

در اینجا هدف ما این است تا افراد سرشناس را تشویق کنیم مطلب ما را با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارند. همچنین لینک دادن به آنها، نمایه لینک شما را تقویت خواهد نمود، که این برای استراتژی بازاریابی محتوای شما مفید است. 

مطالب افراد سرشناس را گردآوری کنید

افراد سرشناس از قبل مخاطبان خاص خود را دارند. برای اینکه کاری کنید تا مخاطبین آنها مطالب شما را بخوانند می توانید محتوایی تولید کنید که بینش ها و دیدگاه های آنها را بیان می کند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق گردآوری مطالب است. موضوعی را انتخاب نمایید و بعد نظرات کارشناسان مختلف در آن حوزه را جمع آوری کنید. 

با افراد سرشناس مصاحبه کنید

یک راه بسیار مفید دیگر برای غنی کردن محتوای خود، و دستیابی به مخاطبین افراد سرشناس، انجام مصاحبه با آنهاست. این تا حدودی شبیه گردآوری نظرات کارشناسان است، با این تفاوت که شما برای هر فرد تأثیرگذار یک مطلب اختصاص می دهید.

این فرد تأثیرگذار ممکن است مصاحبه را با مخاطبین خود در میان بگذارد و آنها را به سمت سایت شما هدایت کند. همچنین از این طریق با آن فرد رابطه بر قرار می کنید.



:: برچسب‌ها: تولید محتوا , تولید محتوای متنی , بازاریابی محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()